Nabirka: Za praznik Brezmadežne ste darovali pri sv. Martinu 123,08 € in pri sv. Katarini 22,30 €. Skupaj 145,38 €. Prejšnjo nedeljo ste darovali pri sv. Martinu 397,95 € in pri sv. Katarini 48,96 €. Skupaj 446,91 €. Bog povrni!
Misijonski križ: Danes prevzame misijonski križ družina Pirc, ki ga bo imela do božične polnočnice v župnijski cerkvi, ko ga prevzameta Jožica in Roman Rovšek.
Svetopisemska skupina: Srečanje bo v ponedeljek, 19. 12., po sveti maši.
Božična devetdnevnica: Od petka, 16. 12., poteka vsak dan po sveti maši božična devetdnevnica. Obogatena sveta liturgija naj bo tudi v pomoč naši pripravi na božične praznike. Devetdnevnico bomo zaključili na sveti večer, po jutranji sveti maši, ob 7.00.
Priložnost za spoved: Za spoved sem na voljo vedno ob vsakem času. Poleg tega, da me lahko kadarkoli pokličete ali poiščete, sem na voljo za spoved tudi pol ure pred sveto mašo. To velja tudi za otroke in starše. Zadnjo soboto v decembru namreč ne bo redne spovedi, ampak se organizirajte sami, bodisi v okviru župnijskega spokornega bogoslužja, bodisi v drugem času.
Obisk božičnega bogoslužja: Vsak je povabljen, da se udeleži božične svete maše ob polnoči in vsaj še enkrat tekom dneva. Tudi Božja beseda na božični praznik je pri vsaki sveti maši drugačna, (polnočna, jutranja, dnevna) kar pomeni, da bo tudi nagovor pri vsaki sveti maši drugačen.
Betlehemska luč: Sveče bodo na voljo v Martinovem kotu od polnočne svete maše dalje. Cena je 2,5 €. Betlehemsko luč boste lahko prižgali pred daritvenim oltarjem. Pri sv. Katarini boste lahko od istega časa dalje dobili sveče pri Katarini Jager in jih prižgali pred daritvenim oltarjem.
Božični blagoslov domov: Po božiču bom blagoslavljal domove v naši župniji. Tisti, ki ste se prijavili za blagoslov lansko leto, ste že na seznamu. Kdor se lani ni prijavil, pa želi blagoslov, naj mi to sporoči osebno ali preko sodobnih telekomunikacijskih sredstev. Preden vas bom obiskal vas bom poklical, da se dogovorimo za čas obiska. Blagoslov doma pomeni, da v Božje roke izročamo stvari in ljudi.
Telesna drža pri sveti maši: Ena izmed nejasnosti v naših cerkvah je telesna drža vernikov. Verjetno zaradi »ljubega miru« pred verniki duhovniki ne povemo dovolj jasno pomena telesne drže, ki mora biti izraz našega notranjega razpoloženja. »Verniki naj stojijo od začetka vstopnega speva ali ko gre duhovnik k oltarju, do vključno glavne mašne prošnje; med petjem aleluje pred evangelijem; med evangelijem; med vero in prošnjami za vse potrebe; od povabila Molite bratje pred prošnjo nad darovi do konca maše, razen navedenega v nadaljevanju. Sedijo naj med berili pred evangelijem in med psalmom; med pridigo in med pripravljanjem darov pri darovanju; če se zdi primerno, tudi med sveto tihoto po obhajilu. Klečijo pa naj pri spremenjenju, razen če jih ovira bolezen, tesen prostor, veliko število navzočih ali iz drugih pametnih razlogov. Tisti, ki pri spremenjenju ne klečijo, pa naj se globoko priklonijo, ko mašnik poklekne pri spremenjenju.« (Kongregacija za bogoslužje in disciplino zakramentov. 2002. Splošna ureditev rimskega misala. Ljubljana: Družina.)
Posebej še opozarjam na telesno držo po spremenjenju, ko se večina ljudi po klečanju usede. Od spremenjenja naprej, pa vse do svetega obhajila, je Jezus Kristus navzoč med nami na oltarju, zato vsi stojimo. V kapeli, kjer je klečanje zaradi prostorske urejenosti skoraj nemogoče, pa stojimo tudi med spremenjenjem.