Prihodki in odhodki:Avgusta je imela župnija 1.777.,11 € prihodkov in 1.304,50 € odhodkov.
Marijino rojstvo: Letos pade praznik Marijinega rojstva na nedeljo, zato liturgično ta praznik odpade.
Verouk: Danes uradno pričenjamo katehetsko leto. Jutri bomo za blagoslov novega šolskega leta darovali sveto mašo, nato pa bomo imeli v župnišču srečanje za starše. Na srečanja za starše bodo od letos naprej vabljeni tudi starši novokrščencev, še vedno pa ste na srečanja vabljeni tudi vsi drugi.
Molitveni dan: V soboto, 14. 9., bo v Petrovčah škofijski molitveni dan za duhovne poklice. Ob 9.00 bo molitvena ura, ob 10.00 pa sveta maša. Odhod avtobusa bo ob 8.15 izpred župnišča.
Stična mladih: V soboto, 21. 9., bo v Stični tradicionalno vseslovensko srečanje mladih. Kdor se želi srečanja udeležiti, naj se do 15. 9. prijavi pri Maji Žibret ali v župnišču. Glede na število prijav bomo organizirali tudi prevoz.
Vprašanje komunikacije in bontona: Na začetku pastoralnega leta kujemo načrte, da bi nova evangelizacija v naši župniji obrodila sadove. Ob takšnem načrtovanju dobi vse skupaj grenak priokus, če je potrebno nenehno opozarjati na pravila kulturnega obnašanja. Pri tem imam v mislih predvsem obnašanje pri župnijskih dogodkih, kot so pogrebi, romanja, udeležba pri sveti maši, itd. Na zadnjem župnijskem romanju je avtobusni šofer potožil, da je moral za nami počistiti avtobus, ker je bil poln smeti. Prav tako se vedno znova postavlja vprašanje primernega obnašanja pri sveti maši. Pri tem ne mislim izpostavljati le otrok, ampak predvsem odrasle, ki dajemo otrokom zgled. Po skoraj vsaki sveti maši moram po cerkvi pobirati smeti, med katerimi so celo ostanki hrane. Redno se tudi dogaja, da eni in isti zamujajo k sveti maši. Če pa k sveti maši pridemo v zadnjem trenutku ali že po njenem pričetku, potem se na njo ni možno niti fiziološko niti psihološko pripraviti. Pri sveti maši na podružnici pa se redno dogaja, da posamezniki motijo dogajanje s klepetanjem in neprimernimi pripombami. Takšen pristop k Najsvetejšemu zakramentu je neprimeren in ga lahko označimo kot Božji rop ali norčevanje iz svete evharistije. Večkrat sem že opozoril, da samo fizična udeležba pri sveti maši ni dovolj, da bi lahko rekli, da smo s tem počastili Boga. Tistim, ki niso sposobni eno uro »zdržati« pri sveti maši svetujem, da je bolje, da ostanejo doma ali pa »izpraznijo svoje srce« v gostinskem lokalu. Zanimivo pa je, da katero koli kulturno prireditev, ki se je udeležijo isti ljudje, ki med sveto mašo povzročajo nemir, spremljajo v tišini in s srčno naklonjenostjo. To je tudi dokaz, da ti ljudje sveto mašo uvrščajo na raven poganskega obredja, za katerega je dovolj, da svečenik spregovori nekaj nerazumljivih besed in napravi nekaj nerazumljivih kretenj. Ob tem naj tudi povem, da sva duhovnika, ki sva na razpolago za duhovno spremljanje župljanov, samo človeka, ki potrebujeva minimalne pogoje, da lahko obhajava sveto mašo in druge krščanske obrede. Nikakor pa ne bova pristala na to, da bova s strani župljanov obravnavana kot poganska svečenika ali hitra serviserja zakramentov in blagoslovov. Z obnašanjem, ki sem ga navedel, nama dajete vedeti, da sva v župniji nezaželena. Oba imava obe roki in možgane, zato lahko preostanek življenja preživiva tudi z drugačnim načinom dela. Vse tiste, ki se čutite s tem pisanjem nagovorjene vabim v župnišče na kulturni pogovor. S tem pisanjem ne zahtevam nemogočega, želim samo, da bi se vsak potrudil, da bi bili res prava krščanska skupnost.