Mašni nameni za teden od 7.10 do 13.10.

PON 7. 10.           
Rožnovenska Mati Božja      
19.00 + Leopold in Andrej Medved
v zahvalo za 53 let redovništva

TOR  8. 10.
Benedikta  
19.00 + Vilijem Grčar
+ Milan Štrovs

SRE 9. 10.
Abraham  
7.00 + Vida Šneberger, obl. ter živi in rajni sorodniki
+ Ciril in Ančka Zupančič

ČET 10. 10.
Daniel    
19.00 za Božjo pomoč v preizkušnji
+ Erna Polutnik

PET 11. 10.
Firmin    
19.00 + Jožefa Dabič
+ Julijana Strašek in Terezija Zupančič

SOB 12. 10.
Maksimilijan Celjski    
8.00 + Roman Špilek (sv. Miklavž)
19.00 + Peter Habjan

NED 13. 10.
28. nedelja med letom    
8.00 za žive in pokojne farane
9.00 živi in pokojni Rihter-Jazbec (sv. Katarina)
10.00 živi in pokojni Topole

Oznanila za teden od 7.10. do 13.10.

Prihodki in odhodki: Septembra je imela župnija 4.413,82 € prihodkov in 1.464,35 € odhodkov. Največ prihodkov je bilo iz vpisa k verouku.

Mesec rožnega venca: V oktobru smo še posebej vabljeni, da poživimo molitev rožnega venca. Posamezne skrivnosti, ki jih ob tej molitvi ponavljamo, so povzetek bistvenih evangeljskih dogodkov. Za izziv si lahko postavimo, da v Svetem pismu poiščemo odlomke, ki jih te skrivnosti povzemajo. Edini dve skrivnosti, ki nista iz Svetega pisma, sta četrta in peta skrivnost častitljivega dela. Vabljeni ste, da pridete k molitvi v župnijsko cerkev pol ure pred sveto mašo, ob sredah pa ob 18.30. Hkrati pa ste vabljeni, da molitev rožnega venca poživite tudi po družinah.

Svetopisemska skupina: Srečanje bo 7. 10. po sveti maši.

Predšolski verouk: Prvo srečanje bo v četrtek, 10. 10. ob 18.00.

Seja ŽPS: V torek, 8. 10. po sveti maši, bo seja Župnijskega pastoralnega sveta. V letošnjem letu bomo na podlagi dokumenta »Pridite in poglejte«, začeli pisati župnijski pastoralni načrt.

Sveti Miklavž: Od oktobra dalje bo vsako drugo soboto ob 8.00 sveta maša pri sv. Miklavžu.

Skavti: Zagorski skavti vabijo v svoje vrste nove člane, stare med 8 in 21 let. Novo skavtsko leto bodo začeli 13. 10. 2013 ob 8.45, pred zagorsko cerkvijo. Otroci in mladi, lepo vabljeni!

Duhovni pogovori: Človek je telesno, duševno (psiha) in duhovno bitje. Ljudje smo vajeni, da radi skrbimo za svoj zunanji izgled, in želimo biti tudi čustveno izpolnjeni. Za polnost življenja pa ni dovolj skrbeti samo za telesno in duševno področje, ampak je bistvenega pomena človekovo duhovno zdravje. Cerkev nudi za duhovno zdravje dva zakramenta: spoved in bolniško maziljenje. Za polnost duhovnega življenja pa tudi golo prejemanje zakramentov ni dovolj. Če ostajamo samo pri obrednem naštevanju grehov in obrednem priložnostnem maziljenju, brez dela na samemu sebi, potem lahko prej ali slej zaživimo (pod)povprečno življenje, za katerega pa se kmalu izkaže, da je bolj zadušljivo kot pa izpolnjeno. Zato vabim vse, ki želite poskrbeti za duhovno zdravje, da tudi na duhovnem področju naredite kaj zase. Za pomoč in pogovor sem vam na voljo po predhodnem dogovoru. Lahko pridete kot posamezniki ali kot pari. Prepričan sem, da boste v odkrivanju in prečiščevanju duhovne dimenzije začutili iskreno veselje do življenja.  Pod duhovni pogovor spada tudi tematika v zvezi z Božjo besedo in mašnimi nagovori.

ROŽNOVENSKA MATI BOŽJA; 7. oktober

ROŽNOVENSKA MATI BOŽJA, god: 7. oktober

Praznik Rožnovenske Matere Božje obhajamo več kot štiristo let. Sredi 16. stoletja je krščanski Evropi grozila muslimanska nevarnost, katero so predstavljali turški osvajalci. Leta 1571 so Turki v Sredozemlju zbrali možno ladjevje. Papež Pij V. si je z vsemi možmi prizadeval, da bi krščanski vladarji združili svoje pomorske sile in se Turkom postavili po robu, vse verne ljudi pa je prosil, naj z molitvijo rožnega venca kličejo pomoč Matere Božje. 7. oktobra je prišlo do velike pomorske bitke pri Lepantu, v kateri je bilo turško ladjevje povsem uničeno. Papež je zmago pripisal Marijinemu varstvu, zato je naslednje leto določil, naj se v spomin na ta dogodek obhaja praznik »Marije zmagovalke«. Papež Pij X. pa je leta 1913 določil, da se god rožnovenske Matere Božje stalno obhaja 7. oktobra.

Duhovna misel za 26. nedeljo med letom

»Če ne poslušajo Mojzesa in prerokov, se ne bodo dali prepričati, četudi kdo vstane od mrtvih.« (Lk 16, 31)

2013_40

BOJUJ DOBER BOJ VERE (1 Tim 6, 12)

Skozi zgodovino Cerkve so si ljudje večkrat napačno predstavljali kaj pomeni versko bojevanje. Gotovo smo že slišali za verske vojne, katerih cilj je bil odstraniti tiste, ki so ovirali versko življenje v družbi. Tudi danes od časa do časa še slišimo, da kdo poseže po orožju zaradi verskega prepričanja. Boj vere, o katerem govori apostol Pavel, pa ne pomeni bojevanja z zunanjim nasprotnikom, ampak pomeni, bojevati se s silami zla v lastni notranjosti. Tudi v evangeliju ne bomo nikjer prebrali, da Jezus poziva k boju zoper zunanjega sovražnika, ampak govori ravno nasprotno, da moramo ljubiti svoje sovražnike. (Mt 5, 44) Tako kot Pavel nas tudi Jezus opozarja, da nas nič ne omadežuje, kar prihaja v nas od zunaj, ampak vse »hudobije prihajajo od znotraj in omadežujejo človeka.« (Mr 7, 23) Božja beseda nas tako usmerja v lastno notranjost in v obračun s samim seboj. Razlogov za nezavidljivo versko stanje v naši domovini tako ne bomo našli v zunanjih dejavnikih, npr. v pokvarjenosti družbe ali v nasprotnikih Cerkve, ampak jih moramo iskati znotraj Cerkve in vzporedno s tem znotraj slehernega kristjana, ki sestavlja Kristusovo Cerkev.